loading...
تک اسکای,مدل لباس,عکس,بازیگران,اس ام اس,اخبار,کد پیشواز,آرایش و زیبایی,پزشکی
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 133 1394/10/25 نظرات (2)

عکس های جدید الناز شاکردوست در لندن با تیپ جدید + بیوگرافی

عکس های جدید الناز شاکردوست در لندن با تیپ جدید + بیوگرافی

عکس جدید الناز شاکردوست در لندن با تیپ جدید + بیوگرافی

عکس های سلفی جدید از الناز شاکردوست در شهر لندن

تیپ جدید الناز شاکر دوست در لندن + عکس تیپ جدید الناز شاکر دوست

 

الناز شاکردوست بازیگر ۳۱ساله عکس های جدیدی از خودش در شهر لندن را منتشر کرده است.

عکس های جدید الناز شاکردوست

الناز شاکردوست پس از پایان تعطیلات سال نو میلادی به لندن بازگشته است.

این بازیگر ۳۱ ساله عکس های جدیدی از خودش را پس از بازگشت به لندن منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

 

عکس های جدید الناز شاکردوست در لندن با تیپ جدید + بیوگرافی

عکس جدید الناز شاکر دوست در اینستاگرامش

 

بیوگرافی الناز شاکر دوست

الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه‌کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.

او در سال (۱۳۸۳) با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد به سینما وارد شد. شاکردوست در فیلم‌هایی مانند مجردها، عروس فراری، قتل آنلاین، چه کسی امیر را کشت، چند می‌گیری گریه کنی، بی‌وفا، قاعده بازی، خدا نزدیک است، باد در علفزار می‌پیچد، کیش و مات، تو و من، رسوایی، بوی گندم و آتیش‌بازی (در حال ساخت) بازی کرده است.

کی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست می توان به سفر زیارت خانه خدا اشاره کرد که مادرش به جای وی در سال ۱۳۹۰ به این سفر معنوی رفت. در این سفر زیارتی که هنرمندان مشهور کشورمان همچون مهراوه شریفی نیا، الهام حمیدی، سام درخشانی، قاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن سدخسروی و… حضور داشتند.

دوست صميمي او گوهر خير انديش است كه حداقل ۳۰ سال از او بزرگتر است.به طور اتفاقي وارد سينما شد.به گفته كيومرث پوراحمد وقتي دنبال يك بازيگر حدودا ۲۰ ساله ميگشته كه الناز رو ديده و از بازي وي كه در ان موقع در تئاتر بازي مي كرده خوشش امده و او را در فيلم گل يخ به عنوان بازيگر نقش اول بازي داده است. بازي هاي مختلف و نقش هاي مختلف كه از او ديديم او را يك بازيگر باهوش و با استعداد معرفي كرده است. بازي هاي متفاوت نظير يك دختر پولدار در عروس فراري … يك دختر شل و ول در مجردها(واقعا فوق العاده بود).. يك دختر نسل سومي در چه كسي امير را كشت (بازي او در اين فيلم عالي بود..بسيار بهتر از نيكي كريمي . مهناز افشار و…)و بازي بسيار زيباي او در فيلم بي وفا(به عنوان يك دختر پايين خيابوني كه عمرا هيچ بازيگري نمي تونست اين نقش را به اين خوبي بازي كن).در اين سه سال و تا سن ۲۲ سالگي بازي در ۱۱ فيلم يك امار فوق العاده براي يك بازيگر است.منتقدين بسياري از همان اول از بازي او تعريف كرده اند. حتي هنرمنداني مانند مرحوم منوچهر نوذري از بازي وي تعريف كرده اند.همچنين مهدي فخيم زاده كارگردان خوب كشورمان عنوان كرده است كه الناز شاكردوست به زودي بهترين بازيگر سينماي ايران خواهد شد

حتي هنرمنداني مانند مرحوم منوچهر نوذري از بازي وي تعريف كرده اند.همچنين مهدي فخيم زاده كارگردان خوب كشورمان عنوان كرده است كه الناز شاكردوست به زودي بهترين بازيگر سينماي ايران خواهد شد

 

عکس های جدید الناز شاکردوست

عکس های جدید الناز شاکردوست در لندن با تیپ جدید + بیوگرافی

 جدیدترین عکس های الناز شاکردوست

عکس های جدید الناز شاکردوست در لندن با تیپ جدید + بیوگرافی

منبع : نیک ناز

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
با سلام، رسانه تک اسکای در آبان سال 1394 با هدف ایجاد پایگاهی سالم برای نشاط و وبگردی ایرانیان ایجاد شده است و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی به ثبت رسیده است. کلیه مطالب سایت مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است. برای بهتر شده این تارنما ما را یاری کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 446
  • بازدید کلی : 32,426